Νέα 24ωρη απεργία πραγματοποιεί σήμερα η Ομοσπονδία Διοικητικών Υπαλλήλων των πανεπιστημίων.
Στο μεταξύ για σήμερα, Δευτέρα έχει προγραμματιστεί η συνεδρίαση των συλλόγων των υπαλλήλων του Πανεπιστημίου Αθηνών και του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου προκειμένου να καθορίσουν την περαιτέρω στάση τους.
Όπως είχε γίνει γνωστό, οι διοικήσεις των δύο ιδρυμάτων σκοπεύουν να αρχίσουν μέσα στην εβδομάδα τα μαθήματα, με το Καποδιστριακό να έχει ορίσει ως ημέρα έναρξης την Τρίτη 19 Νοεμβρίου.
Ωστόσο, και οι εννέα σχολές του ΕΜΠ τελούν υπό κατάληψη από ομάδες φοιτητών.