Σαββατοκύριακo
19-20  Οκτωβρίου 2019
Ημερήσια ηλεκτρονική εφημερίδα, Αρ. φύλλου 3317RSS FEED
Αντιφλεγμονώδης Διατροφή
09/10/2019

Μπορείτε να περιορίσετε τις φλεγμονές, με φυσικό τρόπο, υιοθετώντας μια αντιφλεγμονώδη διατροφή.

 

Πράγματι, υπάρχουν αντιφλεγμονώδη τρόφιμα που μπορεί να είναι ιδιαίτερα ωφέλιμα και ευεργετικά σε περιπτώσεις οστεοαρθρίτιδας ή χρόνιου φλεγμονώδους πόνου.

 

Μπορείτε να περιορίσετε τις φλεγμονές, με φυσικό τρόπο, υιοθετώντας μια αντιφλεγμονώδη διατροφή.

 

Ας δούμε ορισμένα από αυτά…

 

Τα φρούτα

 

Ορισμένα φρούτα είναι πάρα πολύ πλούσια σε αντιοξειδωτικά, και έχουν αντιφλεγμονώδεις δράσεις.

 

Αυτό, ισχύει ιδιαίτερα για τα κεράσια, τα οποία, επιπρόσθετα, μειώνουν παράλληλα και τον έντονο πόνο.

 

Άλλα φρούτα τα οποία είναι πλούσια σε ανθοκυάνες και έχουν παρόμοια αποτελέσματα είναι:

 

Φραγκοστάφυλα,

Αχλάδια,

Μήλα,

Πορτοκάλια,

Γκρέιπφρουτ,

Ακτινίδια,

Σταφύλια.

Ξηροί καρποί κατά της φλεγμονής

 

Τα αποξηραμένα φρούτα, επίσης, έχουν εμφανείς αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.

 

Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τα καρύδια που είναι πολύ πλούσια σε ωμέγα-3.

 

Αυτά τα ακόρεστα λιπαρά οξέα θα τονώσουν πράγματι την παραγωγή προσταγλανδινών, ουσίες που καταπολεμούν τη φλεγμονή.

 

Αυτό ισχύει και για τα αμύγδαλα, τα φιστίκια, τα κάσιους και τα φουντούκια.

 

Φυσικά, ωμέγα-3 λιπαρά οξέα μπορούμε να βρούμε και σε ορισμένα θαλασσινά, αλλά και στο έλαιο καρυδιού.

 

Το Σκουμπρί

 

Τα φυσικά τρόφιμα τα οποία είναι πλούσια σε σελήνιο παρουσιάζουν έντονο ενδιαφέρον για την καταπολέμηση της φλεγμονής.

 

Τέτοια τρόφιμα είναι το σκουμπρί, διάφορα θαλασσινά, τα δημητριακά ολικής αλέσεως, τα μανιτάρια και τα αντίδια.

 

Εάν τα συγκεκριμένα τρόφιμα παρασκευαστούν με θυμάρι, δεντρολίβανο ή βασιλικό, τότε θα έχετε ένα εξαιρετικό αντιφλεγμονώδες πιάτο!

 

Πόπη Χαραμή, Φαρμακοποιός

 

https://www.y-o.gr/%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%AE/1366-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CF%86%CE%BB%CE%B5%CE%B3%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CF%8E%CE%B4%CE%B7%CF%82-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%AE