Σάββατο
4 Ιουλίου 2020
Ημερήσια ηλεκτρονική εφημερίδα, Αρ. φύλλου 3575RSS FEED
ΜΕΣΑ ΣΤΟ Α’ ΤΡΙΜΗΝΟ ΤΟΥ 2014ΤΡΑΙΝΟΣΕ: ΣΥΝΤΟΜΑ Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΜΕ ΣΚΟΠΙΑ ΚΑΙ ΣΟΦΙΑ
03/12/2013

Εντός του πρώτου τρίμηνου του 2014 θα ξεκινήσουν τα εμπορευματικά σιδηροδρομικά δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τη Θεσσαλονίκη και το λιμάνι της προς τα Σκόπια και τη Σόφια, όπως αποφασίστηκε, στη διάρκεια σύσκεψης, με τη συμμετοχή των προέδρων και διευθυνόντων συμβούλων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Αθανάσιου Ζηλιασκόπουλου και του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ), Στέλιου Αγγελούδη.

Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της σύσκεψης ο επικεφαλής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ διαβεβαίωσε ότι όλες οι προαπαιτούμενες ενέργειες για την καθιέρωση των δύο δρομολογίων, όπως ημέρες, ώρες, τιμολογιακή πολιτική κ.λπ., θα έχουν ολοκληρωθεί εντός του Ιανουαρίου, ώστε μέχρι το Μάρτιο και τα δύο να έχουν ξεκινήσει.

Ο κ. Αγγελούδης σημείωσε πως «η υλοποίηση αυτής της συνεργασίας αποσκοπεί στην ενίσχυση του ρόλου του λιμανιού της Θεσσαλονίκης ως κόμβου συνδυασμένων μεταφορών προς τις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης».

Ακόμη, τόνισε ότι «ειδικά η σιδηροδρομική μεταφορά φορτίων από και προς τα κρηπιδώματα της ΟΛΘ ΑΕ συνιστά ικανή και αναγκαία συνθήκη για την αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών, ενώ μπορεί να εξελιχθεί σε κίνηση – κλειδί για τη στρατηγική αναβάθμιση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης».

Παράλληλα, χτες το βράδυ αναχώρησε από την Αθήνα η πρώτη εμπορική αμαξοστοιχία, που θα έχει ως στόχο τη μεταφορά εμπορευμάτων μεγάλων επιχειρήσεων από τη νότια προς τη βόρεια Ελλάδα, διά μέσου των εμπορευματικών σταθμών του ΟΣΕ και την παράδοσή τους «πόρτα-πόρτα».

Το πρώτο δρομολόγιο έχει δοκιμαστικό χαρακτήρα, ενώ αφού δοκιμαστεί η αποτελεσματική λειτουργία του, από την ερχόμενη Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου, το δρομολόγιο θα μεταφέρει τα εμπορεύματα και νέων πελατών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Ο κ. Ζηλιασκόπουλος σημείωσε πως είναι αισιόδοξος «για την απήχηση που θα έχει η τακτική εμπορευματική σύνδεση Αθήνας-Θεσσαλονίκης, παρά το γεγονός της μεγάλης μείωσης στα logistics από το 2008 ως σήμερα».

Επιπλέον, υπογράμμισε ότι «υπάρχει μια μείωση στη διακίνηση φορτίων της τάξης του 40%, αλλά παρά ταύτα, καθημερινά στη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη κινούνται 600 φορτηγά. Εμείς στοχεύουμε στο να πάρουμε το 10% αυτής της κίνησης, δηλαδή το αντίστοιχο των φορτίων 60 φορτηγών, κάτι που εκτιμούμε απόλυτα εφικτό».