Σαββατοκύριακo
25-26  Οκτωβρίου 2014
Ημερήσια ηλεκτρονική εφημερίδα, Αρ. φύλλου 1497RSS FEED
Η τουρκική προπαγάνδα διαστρεβλώνει την ιστορική πραγματικότητα
Γράφει ο
Ιωάννης Ασλανίδης
Η παρούσα ιστορική αναδρομή είναι απόρροια ερεθίσματος και αγανάκτησης, επειδή η τουρκική προπαγάνδα, δυστυχώς και η παιδεία της γείτονος χώρας, έφθασε σε τέτοιο σημείο θράσους, υποκρισίας ακόμη και κακίας, ώστε ούτε λίγο ούτε πολύ, δια διαφόρων εκδοθέντων κατά καιρούς βιβλίων (ΟΖΑΛ Κ.ΛΠ), δημοσιεύσεων, ακόμη και δηλώσεων υψηλοβάθμων στελεχών, να προσπαθούν να πείσουν την παγκόσμια κοινή γνώμη ότι :

•Οι Τούρκοι είναι αυτόχθονες στην Μ. ΑΣΙΑ (Αιώνια Ελλάς)

•Είναι κληρονόμοι της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας

•    Είναι κληρονόμοι μιας Οθωμανικής Αυτοκρατορίας που έφθασε μέχρι την Βιέννη

•Το Ελληνικό κράτος δημιουργήθηκε επάνω σε εδάφη της Τουρκίας

•Ο Όμηρος ήταν Τούρκος, ο Ιπποκράτης ήταν μαθητής του Τούρκου αρχαίου φιλοσόφου - Ιατρού Αναχαρσίς Χότζα και πολλά άλλα τέτοια κατάπτυστα ιστορικά ψεύδη, και

•τέλος οι πρόσφατες αμφισβητήσεις για την ελληνικότητα των νήσων του Αιγαίου πελάγους [Γκρίζες Ζώνες Κ.ΛΠ.]

Θα χρειασθεί πιστεύω να κάνουμε έστω μία λίαν συνοπτική αναδρομή στην ιστορία, για να δούμε την προέλευση των σημερινών κατοίκων της Μ. Ασίας (Τουρκία) και ποιος είναι ιστορικά ο πραγματικός κτήτορας του εδάφους του σημερινού τουρκικού κράτους.

Σύμφωνα με την παγκόσμια ιστορία, που ανεγράφη από ιστορικούς διαφόρων εποχών και ακόμη από τα σημερινά κυκλοφορούντα ιστορικά βιβλία και εγκυκλοπαίδειες, οι οποίες αποτελούν συλλογική εργασία επιστημόνων, δεν αναφέρεται πουθενά χώρα ή κράτος με το όνομα Τουρκία. Οι Τούρκοι εμφανίστηκαν  στο ιστορικό προσκήνιο όχι νωρίτερα από το 800 μ.Χ. ως νομαδικός λαός διάσπαρτος, που περιεφέρετο στις χώρες των Τατάρων και Μογγόλων.  Δεν υπήρξαν ποτέ γηγενείς και αυτόχθονες συγκεκριμένης χώρας ή χώρου με επίσημο ιστορική παρουσία και ονομασία, αναγνωρισμένη από την ιστορία.

Οι Πέρσες ονόμαζαν Ιράν τις χώρες όπου επικρατούσε, κατά τις θρησκευτικές αντιλήψεις της εποχής εκείνης, το αγαθοποιό πνεύμα του Οροσμόνδου, το δε Τουράν ήτο η χώρα του κακοποιού πνεύματος του Αριμάν. Εκεί στην κακοποιό χώρα, αυτή του Τουράν περιεφέροντο οι Τούρκοι, ζώντες νομαδικά, άνευ κράτους, άνευ κοινωνίας, άνευ νόμων  και πολιτισμού. από το ΤΟΥΡΑΝ ονομάστηκαν και ΤΟΥΡΑΝΟΙ. Η λέξη ΤΟΥΡΚΟΣ προφανώς προήλθε εκ του ονόματος ηγέτου των ΤΟΥΡΓΟΥΤ ή ΤΟΥΡΓΚΟΥΤ.
Εθνολογικά οι Τούρκοι ανήκουν στην ΤΟΥΡΑΝΙΚΗ ΦΥΛΗ, κλάδος της ΟΥΡΑΛΟΑΛΤΑΙΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ (δηλ. ΟΥΡΑΛΙΑ και ΑΛΤΑΙΑ ΟΡΗ) ανατολικά της Ρωσίας και βορείως της Μαντσουρίας.  Από το Τουράν έχουμε κάθοδο των αγρίων αυτών νομάδων προς Νοτιοδυσμάς, προς την γεωγραφικώς καλουμένη Μ. ΑΣΙΑ και ιστορικώς καλουμένη ΙΩΝΙΑ ΕΛΛΑΔΟΣ, την οποία οι Τούρκοι στη γλώσσα των ονόμαζαν ΓΙΟΥΝΑΝΙΣΤΑΝ δηλ. χώρα των ΙΩΝΩΝ (υπ' όψιν και σήμερα ακόμη την Ελλάδα την λένε ΓΙΟΥΝΑΝΙΣΤΑΝ, χώρα των ΕΛΛΗΝΩΝ) και τους Έλληνες ΓΙΟΥΝΑΝ δηλ. ΙΩΝΕΣ.

Η ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ από την 3η π.Χ. χιλιετηρίδα κατοικήθηκε από τους ΙΩΝΕΣ, αυτόχθονες κάτοικοι της ΑΤΤΙΚΗΣ, της ΜΕΓΑΡΙΔΟΣ και των Β.Δ. και Δυτικών παραλίων της ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ και από τα μέρη αυτά εξαπλώθηκαν αρχικά στην Δ. παραλία της Μ. Ασίας, η οποία από αυτούς ονομάστηκε "ΙΩΝΙΑ", οι οποίοι μάλιστα έφθασαν μέχρι τα σύνορα του ΙΡΑΚ και μέχρι την σημερινή Κύπρο.  Άποικοι οι Έλληνες, όχι κατακτητές, δεν αποίκησαν δια πολέμων στο χώρο αυτό.  Εξ άλλου είχαν ήδη προηγηθεί από τη Ηπειρωτική Ελλάδα οι ΠΕΛΑΣΓΟΙ πριν των ΙΩΝΩΝ.  Ίδρυσαν πόλεις, εκπολίτισαν εντόπιους ημιάγριους λαούς, εδίδαξαν καλλιέργεια, ναυσιπλοΐα και τελικά απορρόφησαν τους ολίγους προϋπάρχοντες κατοίκους τους οποίους και εξελλήνισαν.  Η Μ. Ασία από το 3000 π.Χ. μένει καθαρά πλέον με Ελληνικό Στοιχείο, γλώσσα, ήθη, έθιμα, πολιτισμός και θρησκεία Ελληνική.  Η ΙΩΝΙΚΗ αυτή ΕΛΛΑΔΑ παραμένει Ελληνική μέχρι το 1453 μ.Χ. και με Έλληνες να κατοικείται μέχρι το 1922, περίοδος σφαγών των Ελλήνων από τους Τούρκους και υποχρεωτικής ανταλλαγής των πληθυσμών.

ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ιστορικά δεν αναφέρονται πουθενά, στην ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ των Αρχαίων Εβραίων, ως και τους πρώτους μεταχριστιανικούς χρόνους.  Δεν αναφέρουν τίποτε γι' αυτούς ούτε οι Ρωμαίοι Ιστορικοί. ΦΛΑΒΙΟΣ ΙΩΣΗΠΟΣ, ΠΛΙΝΙΟΣ, ΤΑΚΙΤΟΣ κ.λ.π. όσο για την ΤΟΥΡΚΙΑ δεν αναφέρεται ιστορικά ούτε στα μεταχριστιανικά χρόνια.  Διότι, απλά δεν υπήρχε τουρκικό κράτος ή έθνος.

Περί το τέλος του 10ου μ.Χ. αιώνα, πρωτοεμφανίζονται στην Ιστορία. Τους βρίσκουμε εις ημιαγρία κατάσταση στις πεδιάδες του Μαχάν και Κορασάν, φέρουν δε το όνομα ΚΑΓΙΧΑΝΙΔΕΣ Τούρκοι.  Τον 13ο αιώνα μ.Χ. κάνουν την παρουσία τους ως μισθοφόροι της ΠΕΡΣΙΑΣ με αρχηγό κάποιο ΣΟΥΛΕϊΜΑΝ ΣΑΧ. Αργότερα επί Μογγόλου ΤΖΙΓΙΣΧΑΝ ΤΕΜΟΥΤΖΙΝ συγχωνεύθηκαν με αυτούς και εγκαταστάθηκαν το πρώτον εις την περιοχή των Ελληνικών ΑΔΑΝΩΝ της Μ. ΑΣΙΑΣ.  Εκ της συγχωνεύσεως των ΚΑΓΙΧΑΝΙΔΩΝ τούρκων και των Μογγόλων του ΤΖΙΓΙΣΧΑΝ, προήλθαν οι σημερινοί Ασιάτες ΤΟΥΡΚΟΙ της ΙΩΝΙΚΗΣ Ελλάδος.  Με την πάροδο των ετών οι Τούρκοι αναμίχθηκαν μετά των Αράβων, όπου και ασπάστηκαν τον Μωαμεθανισμό, το ΜΟΥΣΛΙΜ ή ΙΣΛΑΜ, που αμφότερα σημαίνουν πλήρη υποταγή στο Θεό και έτσι δημιουργούνται οι ονομασίες ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΣΜΟΣ και ΙΣΛΑΜΙΣΜΟΣ.  Κατ' εξοχήν, την εποχή εκείνη ήταν θρησκεία μίσους, μισαλλοδοξίας και φανατισμού!

Το πρώτο Τουρκικό κράτος ιδρύεται επάνω στην ΙΩΝΙΚΗ Ελλάδα το 1300 περίπου μ.Χ., από τον ΟΣΜΑΝ ή ΟΘΩΜΑΝ εξ' ου και ΟΣΜΑΝΛΙΔΕΣ ή ΟΘΩΜΑΝΟΙ. Το Τουρκικό κράτος (δηλ. Οθωμανοσμανλήδες) δια συνεχών σφαγών επεκτείνονται προς το Βυζαντινό Κράτος.  Μετά τον θάνατο του Οσμάν το 1326 μ.Χ. αναλαμβάνει ο ΟΡΧΑΝ ο οποίος μεταξύ άλλων καθιστά πρωτεύουσα του Τουρκικού Κράτους την Προύσα, ιδρύει τα σώματα των Γενιτσάρων (προερχόμενοι από το παιδομάζωμα, ήταν τόσο φανατισμένοι, ώστε μπορούσαν να σκοτώσουν ακόμη και τους γονείς των).  Ο Ορχάν λεηλατεί σφάζει και καταστρέφει τα πάντα στο διάβα του και εξισλαμίζει λαούς με το γιαταγάνι.  Επίσης το 1337 και το 1340 μ.Χ. αλληλοδιαδόχως οι Τούρκοι επιδρομείς επιτίθενται κατά των Κρατών της Ευρώπης.

Τον Ορχάν διαδέχεται ο ΜΟΥΡΑΤ Α'  το 1353 μ.Χ. αυτός καταλαμβάνει το Διδυμότειχο και την Ανδριανούπολη, την οποία και καθιστά Πρωτεύουσα. Με συνεχείς κατακτητικούς πολέμους κατά των Βουλγάρων, Σέρβων, κατοίκων Κοσσυφοπεδίου και Βοσνίας κατακτά τα εδάφη αυτά και εξισλαμίζει δια της βίας κατοίκους των περιοχών αυτών. Το 1389 τον Μουράτ Α΄ διαδέχεται ο ΒΑΓΙΑΖΗΤ ο οποίος καταλαμβάνει ολόκληρο τον Βαλκανικό χώρο, δηλ. την χερσόνησο του ΑΙΜΟΥ [1].  Το 1396 μ.Χ. ο Βαγιαζήτ αποφασίζει να πολιορκήσει την ήδη εξασθενημένη Βασιλεύουσα την ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ-ΠΟΛΗ.  Το 1402 μ.Χ. εις την Μικρά Ασία επέρχεται η Μογγολική Μάστιξ του ΤΙΜΟΥΡ τρομερός σφαγέας λαών, τύχη αγαθή ο Τιμούρ επιβάλλεται των Τούρκων και γίνεται γενικός Αρχηγός και των Τούρκων.

Μετά τον Μογγολικό όλεθρο στο θρόνο του Τουρκικού κράτους ανεβαίνει ο υιός του Βαγιαζήτ ο ΜΩΑΜΕΘ Α΄ ο οποίος συνεχίζει με την ίδια κατακτητική συμπεριφορά.  Τον ΜΩΑΜΕΘ Α΄  στο τουρκικό θρόνο διαδέχεται ο Ομουράτ Β΄. Αυτός καταλαμβάνει την Θεσσαλονίκη και τα Ιωάννινα το 1430, φθάνει μέχρι την Κόρινθο και τη Πάτρα μολύνοντας πλέον με την τουρκική βαρβαρότητα την Ιερότητα της Ελλάδος.  Επίσης επιτίθεται ο ίδιος το 1444 μ.Χ. και κατά της Αλβανίας εκεί όμως αποκρούεται σθεναρά από τον ΓΕΩΡΓΙΟ ΚΑΣΤΡΙΩΤΗ τον επιλεγόμενο ΣΚΕΝΤΕΡΜΠΕΗ.

Το τεράστιο Ελληνορωμαϊκό κράτος και αργότερα Ελληνοβυζαντινό συρρικνώνεται μπρος στη Τουρκομογγολική πλημμυρίδα, την εσκεμμένη δυτικοευρωπαϊκή απροθυμία και ολιγωρία για βοήθεια,  την κακή διακυβέρνηση, την χαλάρωση της πάλαι ποτέ Στρατιωτικής ισχύος και την ανεξήγητο θρησκοληψία της εποχής, Συρρικνώνεται η Βασιλεύουσα, κοσμοκράτειρα της εποχής, σε μία μόνο πόλη, με ένα Ήρωα Εθνομάρτυρα τον ΚΩΝ/ΝΟ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟ.  Τότε πλέον ο ΜΟΥΑΜΕΘ Β΄ ή ΜΩΧΑΜΕΤ ή ΜΕΧΜΕΤ το 1453 την 29η Μαίου ημέρα Τρίτη και ώρα 3 μ.μ., κυριεύει την άλλοτε πρωτεύουσα της Οικουμένης. Η ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ πέφτει στα χέρια του πιο βάρβαρου τότε στρατού.

Έτσι λοιπόν το κράμα των Οσμανλίδων ή Οθωμανών, Μογγόλων και λοιπών εξισλαμισμένων, δημιουργούν το Τουρκικό κράτος επάνω στα Ελληνικά εδάφη της ΙΩΝΙΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.

Η μικρή σχεδόν χρονικά ιστορία του τουρκικού κράτους, δεν έχει να επιδείξει τίποτε το αξιόλογο, παρά μόνο σφαγές, καταστροφές, λεηλασίες κ.λ.π. εν αντιθέσει με την μακραίωνη ιστορία της Ελλάδος, η οποία πέραν των έργων και αθανάτων μνημείων που άφησε στην Ανθρωπότητα, κατέκτησε και δια του πνεύματος την Οικουμένη.
Είναι Τουρκικό έργο ο Ναός της ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ στην ΕΦΕΣΣΟ;  και δυστυχώς χωρίς ερεθισμούς οι Τούρκοι ξεναγοί το παρουσιάζουν ως δημιούργημα των αρχαίων Τούρκων.... και πολλοί τουρίστες κάτι ξέρουν και γελούν...

Μήπως ο χώρος της Μ. Ασίας στον οποίο σήμερα κατοικούν Τούρκοι δεν αποκτήθηκε δι' αρπαγής εκ των Ελλήνων; χωρίς καμία ιστορική αμφιβολία, οι Αρχαίοι κάτοικοι της Μ. Ασίας ήσαν έποικοι εξ Ελλάδος. Το αποδεικνύουν επίσης και τα παρακάτω, ιστορικά καταγεγραμμένα φύλλα που κατοικούσαν στη Μ. Ασία, ΜΥΣΟΙ, ΛΥΔΟΙ, ΚΑΡΕΣ, ΠΙΣΙΔΕΣ, ΙΣΑΥΡΟΙ, ΚΙΛΙΚΕΣ, ΠΑΥΛΑΓΩΝΕΣ, ΠΑΜΦΥΛΙΟΙ, ΚΟΛΧΟΙ, ΠΟΝΤΙΟΙ, ΒΙΘΥΝΙΟΙ, ΑΙΩΛΕΙΣ, ΙΩΝΕΣ & ΤΡΩΕΣ όλοι Έλληνες με γενάρχη τον εξ ΑΡΚΑΔΙΑΣ Πελοποννήσου ΠΕΛΑΣΓΟΝ.

Μήπως είναι Τούρκοι, οι τρεις μέγιστοι φωστήρες της τρισηλίου Θότητος; Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ από την Αντιόχεια, ο ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ από την Ναζιανζό της Καπαδοκίας, ή ο ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ από την ΚΑΙΣΑΡΕΙΑ, όλα τέκνα της ΙΩΝΙΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.

Μήπως ήταν Τούρκος ο ΘΑΛΗΣ (640 π.Χ.) από την Μίλητο; Ένας από τους επτά σοφούς της αρχαιότητος. Πρώτος θεμελιωτής της Άλγεβρας, καθόρισε πρώτος τις 365 ημέρες του έτους, μέτρησε τις πυραμίδες από τις σκιές των, άφησε στην ανθρωπότητα τις ρήσεις : "ό σύ μισείς ετέρω μη ποιήσεις", "κακίας απέχου", "Άργος μη μένε μηδ' αν πλούτης" και άλλα.

Μήπως ήταν Τούρκος ο ΒΙΑΣ (570 π.Χ.) από την ΠΡΙΗΝΗ της Μ. ΑΣΙΑΣ;  Ένας επίσης από τους επτά σοφούς της αρχαιότητος, Νομικός και φιλόσοφος. Άφησε μάλιστα επίκαιρες ρήσεις: "Το να λέγει τις αλήθειες που συμφέρουν την πατρίδα, προϋποθέτει ψυχικόν μεγαλείον", "Μη αδιαφορείς για την δυστυχία του άλλου", "Το καλλίτερο απόκτημα του ανθρώπου είναι η ευσέβεια και η δικαιοσύνη".

Μήπως η ΣΜΥΡΝΗ ή ΣΜΥΡΝΑ ήταν ΤΟΥΡΚΙΚΗ;  Κατά μια εκδοχή κτίστηκε από τους ΚΥΜΑΙΟΥΣ ΑΙΟΛΕΙΣ  το 1130 π.Χ. και κατά μία άλλη εκδοχή κτίστηκε από τον Βασιλέα των Αθηναίων ΘΗΣΕΑ μεταξύ 1250-1220 π.Χ. και  της έδωσε το όνομα του συζύγου του Σμύρνα. Στη Σμύρνη ετελούντο αγώνες προς τιμήν του Ποσειδώνος και ονομάζοντο "ΠΑΝΙΩΝΙΑ" (κατά μαρτυρία του περιηγητή Παυσανία).  Η Σμύρνη τιμήθηκε και κοσμήθηκε από τους Ρωμαίους αυτοκράτορες. Ο Τιβέριος την χειροτονεί εις ΝΕΟΚΟΡΟΝ πόλη.  Είναι μεγάλη τιμή για μια πόλη η διάκριση αυτή την εποχή εκείνη. Ήταν οι πόλεις όπου εκτίζοντο πολλοί ναοί, δηλ. ΙΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ.

Εκτός από την ΣΜΥΡΝΗ παρακάτω σε κατονομάζω ελληνικές πόλεις της Μ. Ασίας, οι οποίες δεν υπολείπονται σε Ελληνική Ιστορία της Σμύρνης, που καταμαρτυρούν περιτράνως, ότι η σημερινή Τουρκία έγινε κράτος επάνω στην Ελληνική γη, το γράφουν οι ιστορικοί το δείχνουν οι χάρτες, το γράφει η Οικουμενική Ιστορία.

Ιδού λοιπόν μερικές από τις Ελληνικές πόλεις της Μ. Ασίας από τους πανάρχαιους χρόνους, που δοξάζουν και θα δοξάζουν αιώνια την Ελλάδα : ΠΕΡΓΑΜΟΣ, ΣΕΛΕΥΚΕΙΑ, ΒΥΘΥΝΙΑ, ΛΥΔΙΑ, ΑΝΤΙΟΧΕΙΑ, ΝΑΖΙΑΝΖΟΣ, ΝΙΚΑΙΑ, ΠΑΦΛΑΓΩΝΙΑ, ΦΡΥΓΙΑ, ΓΟΡΔΙΟΝ, ΣΕΒΑΣΤΕΙΑ, ΤΡΑΠΕΖΟΥΣ, ΚΕΡΑΣΟΥΣ, ΑΛΙΚΑΡΝΑΣΣΟΣ, ΕΦΕΣΟΣ, ΣΑΡΔΕΙΣ, ΜΑΓΝΗΣΙΑ, ΛΥΚΙΑ, ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ, ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΚΑΙΣΑΡΕΙΑ, ΕΡΥΘΡΑΙΑ, ΑΓΧΙΑΛΟΣ, ΚΟΛΟΣΣΑΙ, ΜΟΥΔΑΝΙΑ, ΑΔΡΑΜΜΥΤΙΟ, ΑΤΤΑΛΕΙΑ, ΚΥΜΗ, ΤΑΡΣΟΣ, ΧΑΛΚΗΔΩΝ, ΗΡΑΚΛΕΙΑ, ΔΟΡΥΛΑΙΟΝ, ΑΡΧΕΛΑΪΣ, ΙΕΡΑΠΟΛΙΣ, ΑΓΚΥΡΑ, ΑΔΑΝΑ, ΣΙΝΩΠΗ, ΑΜΙΣΟΣ, ΑΒΥΔΟΣ, ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΑΣ, ΙΜΒΡΟΣ, ΤΕΝΕΔΟΣ, ΚΟΤΥΛΑΙΟΝ, ΛΥΣΤΡΑ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ, και πολλές άλλες.

Επίσης στο χάρτη που δείχνει την πορεία και την διδασκαλία του ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ του ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ (30-60 μ.Χ.,), έχουμε μια πλήρη εικόνα των Ελληνικών πόλεων της Μ. Ασίας της εποχής εκείνης και μάλιστα με κατοίκους Έλληνες.

Διερωτώμαι κι' εγώ ο γράφων, κατά την τουρκική Ιστορική Λογική, δεν θα πρέπει να είμαι Έλληνας.  Τους πληροφορώ, αυτούς που σκόπιμα παραποιούν την Ιστορία, ότι είμαι Έλληνας απόγονος των ΠΕΛΑΣΓΩΝ ή των ΙΩΝΩΝ ή των Ελλήνων του Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ, διότι ο μεν πατέρας μου κατάγεται από την ΝΑΖΙΑΝΖΟ της Καππαδοκίας και η μητέρα μου από την ΑΜΙΣΟ του Πόντου και οι οποίοι κατόρθωσαν επί αιώνες να διατηρήσουν την εθνική και χριστιανική συνείδηση και πίστη των, μέχρι, αναγκασθέντες δια της βίας να εγκαταλείψουν τις Εστίες των και τις Εστίες των προγόνων των το 1923, με τις γνωστές παγκοσμίως σφαγές του Τουρκικού Κράτους.

Στην Ελληνική αυτή χώρα της Μ. Ασίας, όπου αναπτύχθηκε ο Ελληνικός πολιτισμός, όπου εξίσου  μεγαλούργησαν Έλληνες σοφοί της αρχαιότητας, εκεί όπου υπάρχουν τα μνημεία των Ελλήνων κατοίκων της Μ. Ασίας, που σήμερα ονομάζεται Τουρκία.

Τι έχουν να παρουσιάσουν οι σημερινοί Τούρκοι για την προγονική Ιστορία των;

Ποία πόλη έκτισαν οι πρόγονοί των;

Ποίοι σοφοί Τούρκοι καθιερώθηκαν στην Παγκόσμια Ιστορία;

Ποία είναι τα αρχαία μνημεία των προγόνων των;

Η απάντηση είναι τίποτε, εκτός από σφαγές, λεηλασίες και κατακτήσεις λαών.

Αυτά, σαν μερική απάντηση, ως προανέφερα στην αρχή, προς μερίδα τούρκων προπαγανδιστών, ως και μερικών τούρκων δημοσιογράφων, οι οποίοι έφθασαν σε τέτοια σημεία θρασύτητας παραποιώντας κάθε μέτρο και διαστρεβλώνοντας τις Ιστορικές Αλήθειες, να γράφουν και να παρουσιάζουν τον ΟΜΗΡΟ και τον ΙΠΠΟΚΡΑΤΗ ως προγόνους αρχαίων τούρκων, ότι το 1829 δημιουργήθηκε Ελληνικό κράτος με την ανεξήγητη βοήθεια των Ευρωπαίων, επάνω στα εδάφη της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και, ακόμη την δοξασμένη ολόφωτο και Μαρτυρική Ελληνική Μ. Ασία, να προσπαθούν να πείσουν ότι είναι χώρα των αυτοχθόνων τούρκων.

Οι Έλληνες, σέβονται τις παγκόσμιες συνθήκες και Συμβάσεις και δεν σκέπτονται την αλλαγή των συνόρων των. Δεν δέχονται όμως, την παραποίηση και διαστρέβλωση της λαμπρής πανάρχαιης και παγκοσμίας γνωστής ιστορίας των.


ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ

(1) Ιστορία του Ελληνικού Έθνους Ι. Παπαρρηγοπούλου
(2) Σημειώσεις ΒΡΑΧΟΝΗΣΙΔΕΣ - ΠΑΝΙΩΝΙΚΗ ΕΛΛΑΣ (Θ. Καμπά)


________________________________________
[1] Ονομάστηκε το όρος ΑΙΜΟΣ, διότι κατά την Ελληνική ΘΕΟΓΟΝΙΑ του ΗΣΙΟΔΟΥ και κατά την Γιγαντομαχία ο ΖΕΥΣ τραυμάτισε τον Γίγαντα ΤΥΦΩΕΑ ο οποίος διερχόμενος από το όρος αυτό το κοκκίνισε με το αίμα του και έκτοτε ονομάστηκε  ΑΙΜΟΣ.  Δυστυχώς επεκράτησε περισσότερο η τουρκική ονομασία ΜΠΑΛΚΑΝ (Σύνθετη λέξη ΜΠΟΛ-ΚΑΝ που σημαίνει τουρκικά ΠΟΛΥ - ΑΙΜΑ.