Πέμπτη
25 Απριλίου 2024
Ημερήσια ηλεκτρονική εφημερίδα, Αρ. φύλλου 4967RSS FEED
Ποια είναι η πιο σημαντική δεξιότητα στον επαγγελματικό τομέα;
22/04/2019

 

 

Για να πετύχει κανείς στον επαγγελματικό του χώρο απαιτείται ο συνδυασμός πολλών δεξιοτήτων. Από την ευστροφία και τη γνώση μέχρι τη συνέπεια και το επικοινωνιακό ταλέντο.

 Ποια δεξιότητα, όμως, θεωρείται ως η πλέον σημαντική σε επαγγελματικό επίπεδο εν έτει 2019;

Σε μια εποχή στην οποία οι νέες θέσεις εργασίας είναι λίγες και η συντήρηση του μισθού ζήτημα επιβίωσης, η ικανότητα διαχείρισης μίας σύγκρουσης στον χώρο εργασίας κάνει τη διαφορά. Σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον, είναι λογικό να ερχόμαστε αντιμέτωποι με συνεχείς συγκρούσεις, πολλές εκ των οποίων μπορούν να μας στοιχίσουν ακόμα και σε προσωπικό επίπεδο.

Οι εντάσεις μεταξύ συναδέλφων οι οποίοι μπορεί ακόμα και να συμπαθιούνται μεταξύ τους είναι συχνό φαινόμενο.

Το άγχος, η ανάγκη να ξεχωρίσουμε και να διακριθούμε ή ακόμα και το γενικότερο αρνητικό κλίμα σε έναν χώρο, αποτελούν παράγοντες που οδηγούν τους εργαζομένους στα άκρα, με τα αποτελέσματα να είναι διόλου ευχάριστα.

Η σύγχρονη εποχή κάνει τα πράγματα ακόμα δυσκολότερα, καθώς οι μάχες στην επαγγελματική αρένα είναι εντονότερες.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, πάντως, το να μπορούμε να διαχειριστούμε τέτοιου είδους κρίσεις, όχι μόνο μας βοηθά να παραμένουμε συγκεντρωμένοι στη δουλειά μας, μα επιπλέον να αποδίδουμε καλύτερα, μη αφήνοντας τον αρνητισμό που δημιουργείται σε ένα εχθρικό περιβάλλον να μας καταβάλλει. Όσο για τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να τα βγάλουμε πέρα σε μια τέτοια κατάσταση;

Οι λέξεις – κλειδί είναι η «κατανόηση» και η «ευγένεια».

Κατανόηση όσον αφορά στους λόγους για τους οποίους κάποιος συμπεριφέρεται με τρόπο που μας βρίσκει αντίθετους και ευγένεια σε ό,τι έχει να κάνει με τις δικές μας ενστάσεις σε οτιδήποτε δεν μας ικανοποιεί ή δεν μας αρέσει.

Η ευγένεια δεν κερδίζει μόνο τις εντυπώσεις αλλά και τις καθημερινές μας μάχες για τρεις κυρίως λόγους. Πρώτον γιατί μας κάνει να έχουμε μεγαλύτερη επιρροή στους γύρω μας. Δεύτερον γιατί ενθαρρύνει την παραγωγικότητα μας και τρίτον και εξαιρετικά σημαντικό γιατί βοηθά στην οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης.

Να λοιπόν που το να μην διαπληκτίζεσαι στη δουλειά είναι πιο σημαντικό από ό,τι θα μπορούσες να φανταστείς…

 

Πηγή: limeandlife.com, inc.com

https://www.omorfizoi.gr/poia-einai-i-pio-simantiki-dexiotita-ston-epaggelmatiko-tomea/?utm_source=MadMimi&utm_medium=email&utm_content=%CE%97+%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1+%CE%BC%CE%B9%CE%B1%CF%82+%CE%B3%CE%BA%CE%BF%CF%86%CF%81%CE%AD%CF%84%CE%B1%CF%82+%CE%AE+%CE%BC%CE%B9%CE%B1%CF%82+%CE%B6%CF%89%CE%AE%CF%82___&utm_campaign=20190329_m150693773_%CE%97+%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1+%CE%BC%CE%B9%CE%B1%CF%82+%CE%B3%CE%BA%CE%BF%CF%86%CF%81%CE%AD%CF%84%CE%B1%CF%82+%CE%AE+%CE%BC%CE%B9%CE%B1%CF%82+%CE%B6%CF%89%CE%AE%CF%82___&utm_term=_CE_94_CE_B9_CE_AC_CE_B2_CE_B1_CF_83_CE_B5+_CF_84_CE_BF+_CE_AC_CF_81_CE_B8_CF_81_CE_BF+-_3E