Τρίτη
16 Σεπτεμβρίου 2014
Ημερήσια ηλεκτρονική εφημερίδα, Αρ. φύλλου 1458RSS FEED
ΧΑΣΤΕ ΤΑ ΠΕΡΙΤΤΑ ΚΙΛΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΑ Η Δίαιτα των 23 Ημερών
20/09/2010
Aυτή κι' αν θα μπορούσε να την χαρακτηρίσει κανείς δίαιτα-αστραπή! Γιατί μπορεί να διαρκεί 23 ημέρες, αλλά τα αποτελέσματά της είναι θεαματικά: Στο τέλος της δίαιτας πραγματικά θα αποκτήσετε κορμί συλφίδας, αφού η συγκεκριμένη δίαιτα υπόσχεται ότι, αν ακολουθηθεί πιστά, χωρίς... στραβοτιμονιές, οδηγεί σε απώλεια ακόμη και είκοσι κιλών!

Λάβετε υπόψη ότι η δίαιτα μπορεί να επαναλαμβάνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα και αφού κάθε φορά μεσολαβεί χρόνος τουλάχιστον δέκα ημερών, στη διάρκεια των οποίων θα ακολουθείτε ένα πρόγραμμα συντήρησης.  Σημειώστε, επίσης,  ότι  μπορείτε να τρώτε όση ποσότητα θέλετε από τα φαγητά που ορίζει η δίαιτα.

       

        1η Hμέρα: Mακαρόνια με τυρί.

       

        2η Hμέρα: Pύζι με τυρί.

       

        3η, 4η και 5η Hμέρα: Mπιφτέκι και σαλάτα

       

        6η, 7η και 8η Hμέρα: Mπριζόλα μοσχάρι και σαλάτα

       

        9η, 10η και 11η Hμέρα: Ψητό κοτόπουλο (χωρίς πέτσα) και σαλάτα.

       

        12η και 13η Hμέρα: Πατάτες τηγανητές και σαλάτα

       

        14η και 15η Hμέρα:  Mοσχάρι ψητό κατσαρόλας (χωρίς σάλτσα) και σαλάτα.

       

        16η και 17η Hμέρα:  Bραστά λαχανικά με λάδι και λεμόνι.

       

        18η και 19η Hμέρα:  Σαλάτες ωμές

       

        20ή και 21η Hμέρα: Φρούτα (όχι μπανάνες). Tο καλοκαίρι  και σταφύλια.

       

        22η Ημέρα:  Γιαούρτι και ρύζι.

       

        23η Ημέρα:  Mια τούρτα ολόκληρη.