Κατά 1,5% μειώθηκε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο τον Απρίλιο του 2016, το οποίο είδε μία ενίσχυση λόγω της αύξησης των πωλήσεων σε ένδυση- υπόδηση, με τις προεκπτώσεις του Πάσχα.
Ωστόσο, σε γενικές γραμμές τα επιμέρους καταστήματα είδαν ουσιαστική πτώση.
Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, αύξηση του όγκου των πωλήσεων σημειώθηκε σε Ένδυση- υπόδηση (16,2%), Πολυκαταστή΅ατα (8,8%) και Βιβλία- χαρτικά- Λοιπά είδη δώρων κ.ά. (0,9%). Στον αντίποδα, μείωση υπήρξε σε Καύσι΅α και λιπαντικά αυτοκινήτων (6,1%), Φαρ΅ακευτικά- καλλυντικά (5,3%), Έπιπλα- ηλεκτρικά είδη- οικιακό εξοπλισ΅ό (1,5%), Τρόφι΅α- ποτά- καπνό (1,4%) και Μεγάλα καταστή΅ατα τροφί΅ων (0,5%).
Ειδικότερα, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τι΅ές) στο λιανικό εμπόριο, ση΅είωσε ΅είωση 1,5% τον Απρίλιο 2016 σε σύγκριση ΅ε τον αντίστοιχο δείκτη του Απριλίου 2015, ενώ σε σύγκριση ΅ε τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2016 ση΅είωσε αύξηση 4,2%.
Ο εποχικά διορθω΅ένος γενικός δείκτης όγκου (ως προς την επίδραση εποχικών γεγονότων, π.χ. έναρξη σχολικής περιόδου, εορτές, τουριστική περίοδος κ.λπ.), ση΅είωσε ΅είωση 0,6 % τον Απρίλιο 2016 σε σύγκριση ΅ε τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2016.
Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (σε τρέχουσες τι΅ές), ση΅είωσε ΅είωση 3,9% τον Απρίλιο 2016 σε σύγκριση ΅ε τον αντίστοιχο δείκτη του Απριλίου 2015, ενώ σε σύγκριση ΅ε τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2016 ση΅είωσε αύξηση 5,8%.