Παρασκευή
26 Απριλίου 2024
Ημερήσια ηλεκτρονική εφημερίδα, Αρ. φύλλου 4967RSS FEED
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΜΙΣΙΟΝΓιούνκερ: Νέες επικοινωνιακές κατευθύνσεις
18/09/2014

Στην αναδιοργάνωση της επικοινωνιακής πολιτικής της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχεδιάζει να προχωρήσει ο Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ.

Σε επιστολές του προς όλους τους Επιτρόπους την 10η Σεπτεμβρίου, ο Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ δήλωσε ότι η υπηρεσία των εκπροσώπων της Επιτροπής θα πρέπει να αναδιοργανωθεί, επιδιώκοντας μια πιο επικεντρωμένη και πολιτική επικοινωνιακή στρατηγική, τονίζοντας ότι είναι σημαντικό να προβληθούν οι «πολιτικές μας προτεραιότητες στην ΕΕ και διεθνώς».

Σύμφωνα με δημοσίευμα του ειδησεογραφικού ιστοτόπου ευρωπαϊκού ενδιαφέροντος Bruxelles2 Le Club, το περιβάλλον του Γιούνκερ αναφέρει ότι σκοπός της νέας διάρθρωσης είναι μια «πιο πολιτική επικοινωνία», καθώς και η αποφυγή επικαλύψεων μεταξύ διαφορετικών Επιτρόπων, όπως συνέβαινε στο πλαίσιο της επιτροπής Μπαρόζο.

Κάθε Επίτροπος δεν θα έχει πλέον δικό του εκπρόσωπο, αλλά ένα στέλεχος στο πλαίσιο της ομάδας του που θα ασχολείται με θέματα επικοινωνίας. Το εν λόγω στέλεχος δεν θα έχει τη δυνατότητα να προβαίνει σε δηλώσεις εξ ονόματος της Επιτροπής, αλλά θα είναι υπεύθυνο για την επικοινωνία του Επιτρόπου (ιστοσελίδα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επαφές με δημοσιογράφους). Η ομάδα κάθε Επιτρόπου θα παραμείνει ως έχει, με έξι στελέχη βαθμού AD (Administration), συμπεριλαμβανομένου του στελέχους που θα είναι επιφορτισμένο με τα ζητήματα επικοινωνίας. 

Μόνο η Ύπατη Εκπρόσωπος της ΕΕ θα έχει στη διάθεσή της δύο εκπροσώπους (οι οποίοι προστίθενται στην ομάδα των συνολικά δέκα εκπροσώπων για το σύνολο των Επιτροπών). Η ίδια θα διαθέτει επίσης μεγαλύτερη ομάδα σε σχέση με τους λοιπούς Επιτρόπους (ένδεκα άτομα συνολικά) λόγω της διπλής φύσης των αρμοδιοτήτων της ως Αντιπροέδρου της Επιτροπής και ως Ύπατης Εκπροσώπου.